Váš košík je prázdný
Poškozená zásilka
Očekáváte zásilku a přišel Vám poškozený balík při přepravě? Nemusí to nutně znamenat, že i zboží uvnitř je poškozeno. Zvažte míru poškození zboží a sepište prosím s řidičem zápis o poškození do přepravního listu, případně přímo před řidičem balík otevřete a zboží zkontrolujte.
Převzali jste balík a později jste zjistili, že je poškozen? Připravte si fotodokumentaci poškození krabice, obsahu a zboží, číslo objednávky a číslo zásilky. Reklamujte jej neprodleně u přepravce:
- přepravce PPL - postupujte dle návodu a reklamaci zadejte na webové stránce PPL reklamace
- přepravce We|Do - reklamaci podejte ihned, nebo nejpozději do 2 dnů od doručení na e-mail a přiložte popis poškození a fotografie obalu a poškozeného zboží. Odkaz na stránky We|Do - časté dotazy.
- přepravce Česká pošta - reklamujte v den doručení na pobočče České pošty a postupujte dle rad na stránkách České Pošty
Pokud jste se rozhodli balík raději nepřebírat neboť se domníváte, že by zboží bylo znehodnoceno, kontaktujte nás a zajistíme Vám znovu zaslání zboží z Vaší objednávky.